تهیۀ بولتن الکترونیکی و نسخه چاپی از اخبار روزنامه ها، خبرگزاریها و پایگاه های خبری


♦ اگر دسترسی منظم و به موقع به بولتن اخبار سازمانی تان از نیازهای شماست

♦ ما هر روز این کار را برای شما انجام میدهیم و فایل کامل بولتن قابل پرینت اخبارتان را برای شما ارسال میکنیم و قبل از شروع کارتان در صورت نیاز ، نسخۀ کاغذی آن را برای شما ارسال مینماییم.

♦ کار بولتن سازی خود را برون سپاری کنید

♦ اگر میخواهید هیچ دغدغه ای برای از دست رفتن خبرهایتان نداشته باشید

♦ اگر دسترسی منظم و به موقع به بولتن اخبار سازمانی تان از نیازهای شماست

♦ ما هر روز این کار را برای شما انجام میدهیم و فایل کامل بولتن قابل پرینت اخبارتان را برای شما ارسال میکنیم و قبل از شروع کارتان در صورت نیاز ، نسخۀ کاغذی آن را برای شما ارسال مینماییم

بولتن بریده جراید، یک مجله درون‌سازمانی است که وظیفه ارائه محتوا و مجموعه اخبار ناشی از یک رویداد یا وقایع اتفاق افتاده در بازه های مختلف زمانی گذشته را برای ارائه به افراد انجام می‌دهد. به ‌وسیله بولتن بریده جراید شما می‌توانید حواشی، گزارش‌ها و اخبار پیرامون خود را به‌صورت کامل و تحلیلی ارائه دهید. اغلب ساخت بولتن‌های روزانه ، هفتگی یا موضوعی زمان و هزینه بالایی را به خود می‌طلبد.


یکی از کاربردی‌ترین ابزارها در سامانه رصد اخبار تاش رسانه ، بولتن‌ساز است. بولتن‌ساز این امکان را فراهم می‌کند تا اخبار و رویدادهای پایش شده را بر حسب شاخص‌های مورد نظر دسته‌بندی کرده و نتیجه را در قالب گزارشی دقیق، منسجم و کاربردی ملاحظه نمایید. بولتن ساز سامانه هوشمند رصد اخبار تاش رسانه اخبار رصد شده مرتبط با حوضه کاری شما را با ابزاری کارآمد تنها با چند کلیک به یک بولتن کامل خبری در قالب های مختلف تبدیل کرده و نمودار های تحلیلی را به صورت اتوماتیک در صورت نیاز در بولتن خبری شما جای گذاری خواهد کرد.